23 Mayıs 2013 Perşembe


      Evet arkadaşlar,
      Bugün VESTEL VP10 tabletlere nasıl format atıldığını anlatacağım. Çok basit bir işlem max. 5 dk sürmektedir.
      HİÇBİR ŞEKİLDE SORUMLULUK KABUL EDİLMEZ
      1- İlk olarak Ayarlar-Güvenlik-Tableti şifrele kısmına giriyoruz.
      2- Mevcut şifremizi yazıp tableti şifrele diyoruz.
      3- Bazı tabletlerde şifreleme VESTEL yazısıyla başlar. Bazılarında ise %1 yazısı çıkar ve şifreleme başlar.
      4- Şifreleme tamamlanmadan, yani VESTEL yazısı veya %1 yazısını gördüğümüzde tabletin POWER (Açma-Kapama Tuşu)'na basıyoruz.
      5- Tabletimiz kapandıktan sonra tekrar POWER tuşuna basarak tabletimizi açıyoruz.
      6- Tabletimizi açtığımızda hata verecek ve sağ alt köşede Tableti Sıfırla yazısı olacak.
      7- Tableti Sıfırla çubuğuna basarak formatımızı başlatmış oluyoruz.
      8- Sıfırlama işi bittikten sonra bir ekran gelecek. Sağ üst köşedeki Başla butonuna basıyoruz.
      9- Kablosuz'u açarak bir internete bağlanıyoruz.
      10- İnternete bağlanınca diğer aşamaya otomatik geçecektir. Diğer aşamada sizden Aktivasyon Kodu ister. Aktivasyon Kodu, tabletlerin dağıtıldığı kutunun üstünde yazan 8 haneli rakamlardır. Bu rakamları girerk formatımızı tamamlamış oluyoruz.
      NOT: Bu format işlemi pek kullanışlı değildir. Hiçbir engeli kaldırmaz 

      HİÇBİR ŞEKİLDE SORUMLULUK KABUL EDİLMEZ

13 yorum:

  1. hah işte aktivasyon kodunu istediği ekranda kodu sakın girmeyin klavye takıp alt-tab tuşlarına basın,(copy file a geçin) apex,1mob.,opera,wifi con. manager falan yükleyin,yeni tabletiniz olsun(internete bağlandığında kod ister aşağı atın :) bilmeyenler için yazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klavye görmüyor paşam ne ypmam lazım

      Sil
    2. Nasi yapicaz özelden anlatsana Instagram ShameronYT

      Sil
  2. ben girdim sonra işlemi tekrar yapmak istedim fakat tableti şifrele yazan yer yok ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  3. Tableti sıfırlamanın en kolay yolu: https://support.google.com/accounts/answer/3265955?p=android_device_manager&rd=1
    Buradan sıkıntısızca sıfırlayabılırsınız. Tüm sürümler için gecerlidir.

    NOT -ayrıca bir baslık alltında paylasırsanızz daha cok kişiye ulasılabilir.-

    YanıtlaSil
  4. Tüm ayarları yapıp tableti sil dediğinizde format atılmıs sekilde acılıyor..

    YanıtlaSil
  5. tableti sıfırladığımızda yüklediğimiz her şey siliniyor mu?

    YanıtlaSil
  6. Tableti sıfırlama kapatıldı amk sen ne boka yaran qi zaten...!

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bende de vp10 rated var bir türlü format atamadım denilen şeyleri yapıyorum ama olmadı yardımcı olurmusunuz.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Ağa yardım edin aktivasyon kodu istiyo helpp mee aktivasyon kodum yok

    YanıtlaSil
  9. Kardeşim vestel tablet 1041 aktivasyon kodunu bulamıyoruz okulda vermiyor.nasıl açarîz.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Bende de Vestel vp10 var ekran şifresi var bi turlu cozemedim ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  11. Vp10 rated tablet ekran pini unuttum ama hiç bir çözüm olmuyor yardımcı olacak var mı

    YanıtlaSil